Plakáty a propagace

• 2011 Plakát k vystoupení v ND
    Plakát ke společnému vystoupení s Bohemia baletem.
  • 2010 Plakát k jubilejní kompilaci
    Zatím poslední plakát k 4CD kompilaci SK
  • 2001 Podpisový aršík
  • 199? Hasičská vzájená pojišťovna
  • 1999 Bukurešť – pozvánka
  • 1999 Bukurešť – promo materiál
    Tenhle zájezd byl to pro nás zadostiučiněním – v roce tuším 1986 vrátilo Rumunsko 7000 našich LP Hallelu!, že je to náboženská propaganda.
    A s takovým krycím názvem!!
  • 1996 SK a Inti Ilimani
    S touhle světově proslulou kapelou jsme si vrzli v Santiagu v Chile, viz Visita del presidento Checo ve výstřižcích
  • 1996 Svět fantastické mozaiky – J.Vydra
  • 1995 Promo booklet – anglický
  • 1995 Jakobskirche – plakátek
  • 1994 Plakát – CD 35 let
  • 1992 Promo Curych – Růžena
    Ta „R. Liesler“ v programu není nikdo jiný, než naše Odettka, první zpěvačka, která po srpnu 68 emigrovala a po listopadu 89 pro nás uspořádala několik koncertů ve Švýcarsku. Ona a někteří další krajané o nás pečovali jako maminky. Poslechnout si ji můžete např. na CD Archiv.
  • 1990 Promo booklet – Coburg
  • 1990 Promo booklet – anglický
  • 1990 Podpisový aršík – 30 let
  • 198x Svitavy – Repertoár pořadu „Cesty“
  • 1989 Gottwaldov – plakát koncertu
    Vstupné 28 Kčs mínus doprava a naše ubytování, to musel být potom honorář!
  • 1989 PKS – promo materiál SK
  • 1988 Moskva – Dny Prahy
  • 1988 Dánsko – festival Skagen
  • 1987 70. výročí VŘSR s Žanou
  • 1987 Dánsko – festival Skagen
    Rok předtím nás na tenhle festival nepustili (viz Udání/Vyjádření Minist.vnitra). Na fotce je ještě Honza Nedvěd i Irena, ale hráli jsme tam myslím již bez Honzy a s Lenkou Slabou. JT
  • 1987 SQ Prag
  • 1986 OSA – přehled vystoupení
  • 1986 Moskva – plakát – koncert s Žanou
    Bolšoj zal obnášel 5000 diváků. Potlesk ze zadních řad dorazil, když přední už poslouchali další píseň. JT
  • 1985 Otevírání krásy
  • 1985 Komponovaný pořad Žízeň
  • 1983 Symfonický orchestr HMP
  • 1981 VII. přátelské setkání na Bertramce
    To byla dobrá akce – přenos rozhlasem. Scházíme se vždy hodinu před koncertem.Tentokrát scházel Olda Ortinský. Řekli jsme si:Zdržel se. (Pro mladé připomínám, že v té době nikdo netušil, že jednou budou mobily). Nebyl však na Bertramce ani 10minut před začátkem A ani 10 minut po konci. Zachraňovat program, notabene s obrozeneckými sborečky, se scházejícím hlasem bez zkoušky je problém. Ale při živém vysílání je to malér! A byl… Druhý den jsme se sešli před nějakým zájezdem a Olda přišel v dobré náladě. Naštvaně jsme se ptali, co se včera stalo. Nechápavě se zeptal: Jako proč? Včera jsem v Plzni na chalupě kopal septik! Dneska už bychom byli mnohem shovívavější – už dobře víme, co skleróza dokáže. JT
  • 1981 Symfonický orchestr HMP
  • 1977 Folk 11 – TJ Nohyb Praha (MK)
  • 1975 Program – Eupen
    Jen si nás na plakátku spočítejte! Tohle obsazení přiletělo na jaře 1975 na 20 výchovných koncertů do Bruselu, když pořadatelé čekali KVINTET! Jenže dostat se z totality na západ, to se podařilo tak vzácně, že jsme s sebou vzali všechny kamarády…
  • 1975 Belgie – plakát
    Hadrabka se v Bruselu sešla s bráchou v emigraci, Zdenka s tátou Vladimírem Toskem, londýnským šéfredaktorem emigrantských Listů a také s bráchou. Na naší ambasádě, kde jsme také povinně hráli za buráky a křupky, nic netušili, přišli na náš koncert v teplákách a chtěli „něco trampskýho…“
  • 1973 Hluboká – 2. poetický večer
  • 1971 Festival folk songu ’71
  • 1971 PKS – promo materiál SK
  • 1970 Divadlo Na zábradlí – repertoár SK
  • 1970 Folk Music Club
  • 1970 Lucerna – Trail’s songs
  • 1966 Johanneskirche
    První koncert SK na západě! Před výjezdem nás na MZ školili, že nesmíme dát kapitalistům pas do ruky, jinak ho ofotí a pak sem pošlou špiona. Po tomhle koncertu v Dusseldorfu nás pořadatelé pozvali na večeři a pak odvezli k poslednímu nočnímu vlaku, kterým jsme mohli přijet podle cestovní doložky domů včas. Na nádraží jsme ještě zpívali, pak šup do vlaku, zamávat z okénka a domů Asi po půl hodině jízdy rychlíkem přišel revizor a já zjistil, že nemám kufr. Ivo Mach si vzpomněl, že nějaký stál při zpíváni na peroně. Věděl jsem, že se bez pasu vrátit nemohu.To by byl nejen konec kvintetu, ale určitě i studia atd. Nezbývalo, než na příští zastávce vystoupit a zkusit se asi 100 km nočním Německem vrátit pro kufr stopem. Teprve když jsem stál na neznámém nádraží a můj vláček mizel do tmy mi došlo, že jsem si zapomněl vzít od Macha nějaké marky, byl jsem úplně švorc. Dnes by mě jistě nikdo v noci nevzal, tenkrát jsem byl asi za dvě hodiny v Dusseldorfu na nádraží zpátky, ale kufr nikde. Neměl jsme ani na automat, ale z kanceláře mě nechali zavolat pořadateli. Vzala to jeho manželka (byly asi 2hod. v noci) a řekla mi, že manžel si na nádraží kufru všiml, skočil s ním do auta a jede za tím rychlíkem (kterým jel zbytek kapely) do Kolína. Poradila mi, abych se obrátil na policii. Byla ve mně malá dušička, když jsem zastavoval policejní Mercedes – byla noc, byl jsem z ČSSR, neměl jsem doklady a chtěl jsem, aby se mnou honili rychlík do zahraničí! Při představě, co by dělala policie u nás, mě mrazilo. Dva policisté byli ale skvělí. Jukli na hodinky a vyrazili stodvacítkou (to byla tenkrát největší rychlost, jakou jsem kdy jel) za vlakem. Na hranicích tamního kraje zavolali další policejní auto, předali mně a tuším ve Frankfurtu jsme vlak dohnali. Kluci koukali z okénka a když jsem dobíhal, vystrčili z něj můj kufr s pasem, který pořadatel stačil vrátit už v Kolíně. Tak jsem na vlastní kůži poznal nepřátelské kapitalisty. Kolik špionů na můj ofocený pas pak vniklo k nám, jsem se nikdy nedozvěděl! JT
  • 1966 Divadlo „Na zábradlí“
  • 1964 114. hudební večer
  • 1964 Pete Seeger
    Irene vyslov Ajrín :)) …jsme v roce 1964
  • 1963 Májový koncert Kovo

Aktuálně

Zdenka má nové profilové CD! Zpívání se Spirituál kvintetem vychází 20.9.2019

Sestava dvaceti čtyř nahrávek z let 1985-2019 představuje pokladnici velejemného zpívání. Zdenka Tichotová slaví na konci září půlkulaté narozeniny, navíc je to právě pětačtyřicet let od chvíle, kdy nastoupila do Spirituál kvintetu. To jsou dobré důvody pro připomenutí jejího skvělého podílu na kapelou rozdávané kolektivní radosti. Publicista Jiří Černý napsal do bookletu průvodní slovo, přesahující … Pokračování textu Zdenka má nové profilové CD! Zpívání se Spirituál kvintetem vychází 20.9.2019